AR tj. Św. Mikołaj w Galerii Krakowskiej

Ekrany LED Indoor

AR tj. Św. Mikołaj w Galerii Krakowskiej

Rozszerzona rzeczywistość w świątecznym klimacie w Galerii Krakowskiej

LEDCITY we współpracy z Agencją eventową Studio2 zrealizowała interaktywną kampanię reklamową w Galerii Krakowskiej polegającą na interakcji widza z telebimem. Akcja została zrealizowana w oparciu o rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality – AR).

W dniach 6.-16. grudnia 2018 r. klienci Galerii Krakowskiej mieli możliwość zatańczenia z wirtualnym Świętym Mikołajem i jego Elfami. Na wielkim telebimie, pięknie opakowanym, niczym gwiazdkowy prezent, przez cały czas wyświetlany był obraz z kamer na żywo. Przechodzący ludzie widzieli więc na ekranie samych siebie. Nietrudno wyobrazić sobie ich zaskoczenie, kiedy nagle, tuż obok nich na ekranie pojawiał się prawdziwy Mikołaj oraz jego Elfy! Zaciekawieni widzowie zaczynali tańczyć do rytmu klimatycznego „All I Want For Christmas Is You” układ taneczny razem z wirtualnym Mikołajem i grupą Elfów. Nieoczekiwanie po kilku minutach Mikołaj zrzucił długi płaszcz i zaczął prezentację skomplikowanych tanecznych ewolucji z elementami breakdance. Zdziwienie uczestników było niemałe, ale starali się dzielnie dotrzymać kroku szalonemu Mikołajowi. Akcja wzbudziła duże zainteresowaniu wśród Klientów odwiedzających Galerię Krakowską w okresie przedświątecznym. Pozytywne emocje malowały się na twarzach uczestników, a wszyscy przechodnie z zaciekawieniem śledzili poczynania wirtualnego Mikołaja i jego prawdziwych pomocników.

LEDCITY dostawcą innowacyjnych rozwiązań AR (augmented reality)

LEDCITY była podwykonawcą technicznym działającym na zlecenie organizatora akcji Studio2 Biuro Promocji. Firma była odpowiedzialna za produkcję materiałów wideo, stanowiących element rozszerzonej rzeczywistości, dostarczenie niezbędnego sprzętu: telebimu w jakości Full HD, nagłośnienia, mikserów i kamer, a także za finalną realizację eventu z wykorzystaniem interaktywnej aplikacji stworzonej przez LEDCITY. System opracowany przez LEDCITY pozwolił na połączenie świata rzeczywistego pokazanego na obrazie na żywo z kamer z generowanym komputerowo światem wirtualnym.

Rozszerzona rzeczywistość dla branży spotkań

Rozszerzona rzeczywistość (augmented reality – AR) to doskonałe rozwiązanie dla Marek, które szukają innowacyjnych, nieznanych do tej pory metod reklamy. To narzędzie, które wzbudza pozytywne emocje wśród odbiorców, a w dodatku angażuje ich osobiście w prowadzoną kampanię marketingową. Event AR to kreatywna i wyróżniająca się kampania reklamowa. Na długo pozostanie w pamięci uczestników i przyczyni się do budowania pozytywnego wizerunku Marki.

LEDCITY oferuje kompleksowe przeprowadzenie kampanii AR, innowacyjnych i niespotykanych dotychczas w Polsce. Firma, oprócz doświadczenia oraz technologicznego know-how w zakresie produkcji i realizacji Eventów AR dysponuje także solidnym zapleczem sprzętowym. Mamy bazę ponad 400 m2 ściany diodowej w Pixelu P4HD outdoor, Ekranem w Pixelu P2HD z Black SMD, mixerami wizji i profesjonalnymi kamerami.

window