EVENTY AR – rozszerzona rzeczywistość
INTERAKTYWNA KAMPANIA REKLAMOWA
Interaktywna kampania reklamowa realizowana w oparciu o rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality – AR) to doskonałe rozwiązanie dla Marek, które szukają innowacyjnych, nieznanych do tej pory metod reklamy. To narzędzie, które wzbudza pozytywne emocje wśród odbiorców, a w dodatku angażuje ich osobiście w prowadzoną kampanię marketingową.
Event AR to kreatywna i wyróżniająca się kampania reklamowa, która na długo pozostanie w pamięci uczestników i przyczyni się do budowania pozytywnego wizerunku Marki. Tworzone przez nas Kampanie interaktywne są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju. Aplikacja AR LEDCITY daje możliwość implementowania każdego scenariusza, stworzonego na potrzeby konkretnego Klienta – ogranicza nas tylko wyobraźnia!
LEDCITY oferuje produkcję oraz realizację kampanii AR.
DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI:
- Opracowanie unikalnej koncepcji kampanii dedykowanej dla Twojej Marki
- Produkcja oraz montaż materiałów wideo w technologii AR
- Obsługa techniczna eventu AR: zapewnienie telebimu LED w wysokiej rozdzielczości, mikserów wizji oraz profesjonalnych kamer
- Realizacja eventu AR z wykorzystaniem autorskiego systemu LEDCITY, który umożliwiała połączenie w sobie świata realnego (obrazu na żywo z kamer) z światem wirtualnym.

Breakdance z wirtualnym Mikołajem
czyli event w galerii krakowskiej
W dniach 6.-16. grudnia 2018 r. klienci Galerii Krakowskiej mieli możliwość zatańczenia z wirtualnym Świętym Mikołajem i jego Elfami. Na wielkim telebimie, pięknie opakowanym, niczym gwiazdkowy prezent, przez cały czas wyświetlany był obraz z kamer na żywo. Przechodzący ludzie widzieli więc na ekranie samych siebie. Nietrudno wyobrazić sobie ich zaskoczenie, kiedy nagle, tuż obok nich na ekranie pojawiał się prawdziwy Mikołaj oraz jego Elfy! Zaciekawieni widzowie zaczynali tańczyć do rytmu klimatycznego „All I Want For Christmas Is You” układ taneczny razem z wirtualnym Mikołajem i grupą Elfów. Nieoczekiwanie po kilku minutach Mikołaj zrzucił długi płaszcz i zaczął prezentację skomplikowanych tanecznych ewolucji z elementami breakdance. Zdziwienie uczestników było niemałe, ale starali się dzielnie dotrzymać kroku szalonemu Mikołajowi. Akcja wzbudziła duże zainteresowaniu wśród Klientów odwiedzających Galerię Krakowską w okresie przedświątecznym. Pozytywne emocje malowały się na twarzach uczestników, a wszyscy przechodnie z zaciekawieniem śledzili poczynania wirtualnego Mikołaja i jego prawdziwych pomocników.

LEDCITY dostawcą innowacyjnych rozwiązań AR
(augmented reality)
LEDCITY była odpowiedzialna za produkcję materiałów wideo, stanowiących element rozszerzonej rzeczywistości, dostarczenie niezbędnego sprzętu: telebimu w jakości Full HD, nagłośnienia, mikserów i kamer, a także za finalną realizację eventu z wykorzystaniem interaktywnej aplikacji stworzonej przez LEDCITY. System opracowany przez LEDCITY pozwolił na połączenie świata rzeczywistego pokazanego na obrazie na żywo z kamer z generowanym komputerowo światem wirtualnym.
Przykładowe realizacje
Przykładowe zdjęcia naszych realizacji.