Na chwilę obecną trudno już sobie wyobrazić imprezę targową – niezależnie od branży – bez odpowiedniej oprawy promującej firmę i jej produkty lub usługi. Obok niewątpliwie ważnego, nowoczesnego stoiska, równie istotna jest określona reklama prezentowana z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań, a więc takich, które w pełni zaspokoją ciekawość potencjalnych odbiorców. Każde targi to pewien rodzaj krajobrazu, w który efektywnie i efektownie wpisują się różnorodne prezentacje realizowane przez telebim LED. W sytuacji, gdy nie jesteśmy w stanie wyeksponować wszystkich swoich propozycji na targach, to właśnie duże ekrany telebimów umożliwiają zastosowanie dedykowanego przekazu np. filmu lub ciekawej prezentacji, które przykują uwagę widzów. Podobnie jak w przypadku targów, telebim LED można wykorzystać w ukierunkowanych na danego odbiorcę eventach promocyjnych.
Dzięki doskonałej jakości obrazu firma ma możliwość, nie tylko pokazać swoje usługi i produkty w interesujący sposób, ale także opowiedzieć historię, która zainteresuje potencjalnego klienta. Odda atmosferę firmy i emocje, jakie w niej panują. Za pomocą interesującego teledysku lub prezentacji wyświetlanej na telebimie na targach, uczestnik może zobaczyć innych pracowników, którzy zostali w biurze i przekonać się, jakimi wartościami kieruje się firma.